New Year

Är alltid tidig att börja planera vad jag ska på nästa fest eller vad nu man ska på, och nästa fest är nyår och det är ju extra kul att bestämma vad man ska ha på sig! Så nu är jag i full gång att bestämma outfiten, men det finns ju så mycket snyggt i alla affärer så det är svårt.
De senaste åren har jag varit i Ronneby med älskade Johanna och firat. Hoppas det blir det i år också, annars så hittar vi nog något i lilla Sölvesborg. Men det är rätt skönt att slippa alla människor i Sölvesborg och umgås med lite nytt folk! Men vi får se hur det blir. '
Det kommer nog bli bra hur det än blir, kommer i alla fall fira med Johanna! ♥

Det här har jag kommit fram hitintills;


Filippa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0