13/10

Var ett tag sen jag skrev, det har hänt så mycket så jag har inte haft lust att blogga. Men har fixat ny design så nu ska det nog gå lite bättre!
Om jag ska sammanfatta vad som har hänt så har jag förlorat en av mina bästa vänner, eller det var jag som valde att inte va vän med henne mer, så det är nog hon som har förlorat en vän och inte jag. Trodde faktiskt att vi var så bra vänner att man fick lov till att vara sig själv och att man inte behöver vara på topphumör hela tiden. Men det var vi tydligen inte. För jag tycker verkligen inte att man skriver en massa skit på fb bara för att man har en dålig dag och inte kan vara super trevlig hela tiden.
Men nu är det som det är och hoppas att jag kan hålla mig borta från henne, men det ska jag nog lyckas med! Blir påmind hela tiden av hur hon beter sig och vad det var som jag störde mig på. Tål verkligen inte människor som ska ha all uppmärksamhet hela tiden och när de inte får den så tar de den från någon annan.
Men nu ska jag sluta klaga och tänka på det positiva istället; jag får snart in lite pengar som verkligen behövs och på lördag fyller jag 19! Hoppas det händer nått kul så jag slipper sitta ensam hemma på min egen födelsedag!
Ha det så bra tills nästa gång!
Filippa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0