Sommaren 2010


Har du druckit tills du spytt?
har hänt några gånger ja!
Sårat någon? maybe
Förlorat en vän? jupp :/
Kysst en främling? nee
Tagit droger? nej!
Haft en sommarflört? jao typ
Gråtit? ja :/
Skrattat tills du kissat på dig? haha nej xD
Tältat? Seden rock festival <3
Varit vaken en hel natt? aaa, kunde inte sluta prata :) 
Solat? när solen varit framme så!
Badat? har blivit några dopp i tredenborg :)
Haft ett förhållande? nepp
Gjort dig riktigt illa? nej, som tur är!
Gjort några nya piercingar/ tatueringar? jaa. Piercade tragus :D
Läst en bok? tror inte det   
Skickat fel sms med flit? inte med flit ;)
Suttit vid datorn en hel natt? fastnat vid bloggen och fb x)
Näckat? haha, nee
Solat naken? nepp, kan vara någon som tittar :o
Fått utegångsförbud? nee, gör som jag vill!
Sagt “jag älskar dig" och menat det? yes
Sagt “jag älskar dig" och inte menat det? jupp
Varit i slagsmål? haha ja, några blattebrudar som ville mucka xD
Pussat någon utav samma kön? jaa
Sjungit högt på ett berg? inte så jätte högt..
Kysst någon i regnet? no
Kysst någon du inte borde? tror inte det
Hur många har du kysst? 2
Tappat rösten? haha ja, va lite jobbigt x]
Varit på festival? jaa, Sweden rock festival och S!esta :D
Gått upp i vikt? ja
Gått ner i vikt? haha, ja
Bränt dig? ja, aj!
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? tror jag har lyckats undgå det!
Varit utomlands? nee :(
Gjort ett bra köp? jaa, iphone 4 :D
Tagit upp kontakten med en gammal vän? dont think so..
Haft skadeglädje? Massor :D
Sovit under bar himmel? noo
Vad kommer du sakna mest? Att umgås med de vänner jag hade och att ha en massa pengar att göra av med!
Har du svart ärligt på alla frågor? ohyes?
Filippa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0