The Last Airbender

För ett tag sen så följde jag en serie på Nickelodeon som hette Avatar. Tyckte den var hur bra som helst och tittade på varje avsnitt. När jag såg att det skulle komma en film så var jag bara tvungen till att se den.
Jag ville inte vänta tills den kom ut på bio, så fick den av en vän idag.
Började kolla på den direkt när jag kom hem, men blev så trött eftersom jag gick upp halv sju för att vara hos tandläkaren vid tio i åtta, så jag somnade efter halva filmen.
När jag vaknade så var det bara att spola tillbaka och titta på den igen.
Verkligen en bra film med bra effekter och bra handling.
Men som filmen slutade så måste det komma minst en film till (hoppas på fler).
Filippa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0